Weselna lista zadań

Pierwsze i najważniejsze podczas planowania ślubu, to aby wiedzieć w jakiej kolejności i co planować. Wydaje się to być oczywiste, ale podczas spisywania takich informacji ciągle coś dochodzi, a w trakcie okazuje się, że o czymś zapomnieliśmy. Dlatego najlepiej sprawdzić ogólnodostępne weselne listy i na tej podstawie skomponować własną by móc ją spersonalizować.
Poniżej znajduje się moja lista, niestety po zeskanowaniu jej jakość się dramatycznie popsuła :( Mam nadzieję, że komuś się także ta lista może przydać. A może są jakieś podpunkty, które pominęłam :)?








8 komentarzy:

  1. Jejku, podziwiam takie planowanie! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też podziwiam, ale w końcu ten dzień jest tylko raz w życiu;-)
    Buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy tyle czasu, że liczę, że wszystko będzie tak jak w planach, chociaż znając życie wyjdzie z czasem pełno pierdół.

      Usuń
  3. Oj, jak dobrze, że mam to już za sobą ;) ale fakt.. by wziąć ślub, trzeba się nabiegać, mnie na całe szczęście sprawiało to wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się wydaje, że radości jest sporo, kiedy możemy sobie na nie pozwolić finansowo

      Usuń
  4. Oj..jest tego trochę... :) Na pewno wszystko będzie super :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń