Gramy w kolory - błękit

  Na początku chcemy was bardzo przeprosić za to, ze ostatnio rzadziej dodajemy nowe notatki. Powodem jest multum pracy w związku z otwarciem sklepu oraz ilością zamówień. Co prawda bardzo nas to cieszy, ale niestety musimy przez to was trochę zaniedbać- na szczęście jak skończymy pomyślimy o jakichś
nagrodach pocieszenia.
 Tym razem nadszedł czas na kolor błękitny. Patrząc od góry zamieściłam ostatnio wykonywane poduchy ( jaśki i cukierek), miseczki, ramkę "na wspomnienia", fartuszek kuchenny ( o którym będzie jeszcze mowa :) ) oraz rondelek, który dostałam od babci narzeczonego. Poniżej kokilki , termofor i mini skrzyneczka na kwiatki, czy zioła.

  Tak jak obiecaliśmy poniżej wasze zdjęcia w kolorze białym. Co prawda tylko 3 , ale bardzo wam za nie dziękujemy i prosimy o więcej, tym razem w kolorze błękitnym :) . Pamiętajcie letsmakeworld1@gmail.com
Pozdrawiamy Pastelowy domek.

15 komentarzy:

  1. masz cudny fartuszek kuchenny! a o zdjęciu totalnie zapomniałam, wybacz...poprawię się;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję :) Nie mogę się doczekać, gdyż mam śliczne mieszkanko, Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Może i ja coś pstryknę :D
    W końcu w kuchni rządzi błękitny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny fartuch! I te miseczki, i zegar... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie błękit w mieszkaniu :) Ale miseczki to chyba miętowe są ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się taki pastelowy błękitek:-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te niebieskości... Lubię ten kolorek bardzo. A rondelek rewelacja;-)
    Kochana ogromnie się cieszę z tego, że wianuszek się podoba. Czekam na Twój;-) Ślę cieplutkie pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te Wasze pastelki :) Garnuszek od babci słodki :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń